maandag 11 mei 2015

Sap-inspiratie

Op mijn andere blog vroeg iemand hoe we aan inspiratie komen voor sapjes.

Tot nu toe gaat dat eigenlijk op 3 manieren:

  1. Het meeste flanzen we gewoon wat in elkaar. Verschillende soorten groentes en fruit die ons lekker lijken bij elkaar doen we dan bij elkaar
  2. Soms weet ik niet of bepaalde groentes kunnen worden gesapt en zoek ik op internet naar inspiratie en probeer die recepten dan.
  3. We halen ook af en toe recepten van de website reboot with Joe. Dit is de site van documentairemaker Joe, bekend van fat, sick and nearly dead. 

4 opmerkingen:

  1. De app van Joe cross is ook een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik net via je Sharing is Caring Tag op je Mintgroene blog al interessante blogs ontdekt, deze - reboot with Joe - vind ik ook weer heel inspirerend!

    Heb het ook een tijd gedaan, zelf sapjes maken met de sapcentrifuge. Op een bepaald moment kwam het er niet meer zo van en is die gewoonte in de vergetelheid geraakt.

    Door die link naar 'reboot' heb ik er weer helemaal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super!! Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is als je elke keer zelf lekere combinaties moet verzinnen. Daar liepen wij in elk geval in het begin tegenaan... Niet alles combineert lekker met elkaar!

      Verwijderen