dinsdag 26 mei 2015

Een update

Ik zal nog even een update geven over het sapvasten. Aangezien we eigenlijk geen echte update hebben gegeven na het sapvasten.

Zoals ik al eerder schreef heb ik het zelf uiteindelijk 2,5 dag volgehouden. Daarna ben ik toch weer gaan eten, want 3 dagen was blijkbaar toch net iets te lang voor me. Het heeft wel een positief effect op me gehad. Ik kan nu beter omgaan met honger en ik eet veel vaker fruit dan voorheen! Ik vond appels bijvoorbeeld nooit zo lekker, maar na het sapvasten ben ik ze wél gaan waarderen!

Sander heeft sinds het sapvasten juist moeite gekregen om het sappen vol te houden. Hij is een beetje gedemotiveerd geraakt omdat zijn gewichtsverlies stil lijkt te staan de afgelopen week. Daardoor is hij ook weer wat meer gaan eten en dat helpt natuurlijk ook niet!

Maar vanaf nu gaat hij er weer vol voor en hopelijk raakt hij die laatste 7 kilo ook snel kwijt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten